Elazığ'da trafikte makas atan sürücü kameraya yansıdı

Elazığ'da Zübeyde Hanım Caddesi'nde makas atarak trafiği tehlikeye atan sürücü, başka bir sürücünün cep telefonu kamerasına yansıdı. Sürücü, bir süre sonra kayboldu.
Loomix Editör
08 Aralık 2025, Pazartesi 14:40
2 görüntülenme
1 dakika okuma
Haberler
Haberler
Güncelleme:

Elazığ'da Zübeyde Hanım Caddesi'nde makas atarak trafiği tehlikeye atan sürücü, başka bir sürücünün cep telefonu kamerasına yansıdı. Sürücü, bir süre sonra kayboldu.

Elazığ'da makas atarak trafiği tehlikeye atan sürücü kameraya yansıdı.

Olay, Zübeyde Hanım Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, trafikte makas atarak ilerleyen otomobil trafiği tehlikeye attı. Kendisinin ve diğer sürücülerin canını hiçe sayan sürücü, bir süre sonra gözden kayboldu. O anlar ise bir başka sürücünün cep telefonu kamerasına anbean yansıdı. - ELAZIĞ