Galatasaray maçı sonrası olay sözler: Hakem bize söylemişti

Kasımpaşa forması giyen Ali Yavuz Kol, Galatasaray maçının ardından konuşarak çarpıcı açıklamalarda bulundu. Deneyimli oyuncu, hakemin kararlarıyla ilgili konuşarak, ''Bazı pozisyonlarda hakemin ufak tefek hataları oldu. Zaten hakem maç içinde bize de söylemişti. Talihsiz goller yedik. Mağlup ayrıldık 3-0. Ara var. Çok iyi çalışıp önümüze bakacağız." dedi.
Loomix Editör
21 Aralık 2025, Pazar 22:40
6 görüntülenme
1 dakika okuma
Haberler
Haberler
Güncelleme:

Kasımpaşa forması giyen Ali Yavuz Kol, Galatasaray maçının ardından konuşarak çarpıcı açıklamalarda bulundu. Deneyimli oyuncu, hakemin kararlarıyla ilgili konuşarak, ''Bazı pozisyonlarda hakemin ufak tefek hataları oldu. Zaten hakem maç içinde bize de söylemişti. Talihsiz goller yedik. Mağlup ayrıldık 3-0. Ara var. Çok iyi çalışıp önümüze bakacağız." dedi.

Süper Lig'in 17. haftasında Galatasaray, Kasımpaşa'yı 3-0 yendi. Kasımpaşa forması giyen Ali Yavuz Kol, zorlu maçın ardından açıklamalarda bulundu.

''ÇOK İYİ MÜCADELE ETTİK''

Karşılaşmayı değerlendiren Ali Yavuz Kol, "Bu hafta çok iyi hazırlanmıştık. İlk yarıda hocamızın dediklerini yaptığımızı düşünüyorum. 1-0 geriye düştük ama çok iyi mücadele ettik. İkinci yarıda gel-gitler oldu. Maç bize de dönebilirdi.'' dedi.

''HAKEM BİZE SÖYLEMİŞTİ''

Deneyimli oyuncu, hakemin verdiği kararlarla ilgili konuşarak, ''Bazı pozisyonlarda hakemin ufak tefek hataları oldu. Zaten hakem maç içinde bize de söylemişti. Talihsiz goller yedik. Mağlup ayrıldık 3-0. Ara var. Çok iyi çalışıp önümüze bakacağız." yorumunu yaptı.

Haberler.com / Spor