Müdür Bayrak çocuklarla bir araya geldi

Eskişehir Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürü Orhan Bayrak, çocuklarla bir araya gelerek düzenlenen kahvaltı programında eğitim süreçlerini değerlendirdi ve yeni dönem için başarı dileklerini iletti.
Loomix Editör
28 Ocak 2026, Çarşamba 14:25
10 görüntülenme
1 dakika okuma
Haberler
Haberler
Güncelleme:

Eskişehir Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürü Orhan Bayrak, çocuklarla bir araya gelerek düzenlenen kahvaltı programında eğitim süreçlerini değerlendirdi ve yeni dönem için başarı dileklerini iletti.

Eskişehir Aile ve Sosyal Hizmetler Müdür Orhan Bayrak, çocukla bir araya gelerek bir kahvaltı programına katıldı.

Müdür Bayrağ'ın yanı sıra İl Müdür Yardımcısı Bahadır Sarı'da Çocuk Evleri Sitesinde düzenlenen kahvaltı programına katıldı. Programda çocuklar ile bir araya gelinerek eğitim süreçleri değerlendirildi. Ayrıca, yeni dönemde başarı dilekleri iletildi. - ESKİŞEHİR