Otobüste epilepsi nöbeti geçirip koltuktan düşen yolcu öldü; o anlar kamerada

Mardin'in Kızıltepe ilçesinde özel halk otobüsünde epilepsi nöbeti geçiren 60 yaşındaki Veysi Yıldırım, hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Loomix Editör
31 Ocak 2026, Cumartesi 17:45
10 görüntülenme
1 dakika okuma
Haberler
Haberler
Güncelleme:

Mardin'in Kızıltepe ilçesinde özel halk otobüsünde epilepsi nöbeti geçiren 60 yaşındaki Veysi Yıldırım, hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

HASTANEDE HAYATINI KAYBETTİ

Mardin'in Kızıltepe ilçesinde özel halk otobüsünde epilepsi nöbeti geçiren Veysi Yıldırım (60), kaldırıldığı hastanede doktorların tüm müdahalelerine rağmen kurtarılamadı. Yıldırım'ın cenazesi, otopsi için hastane morguna götürüldü.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Salih KESKİN/KIZILTEPE (Mardin),